• Zmluvy, faktúry, objednávky a obstarávania

    Zverejňovanie zmlúv, faktúr a objednávok podľa zákona č. 382/2011, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám. Zverejňovanie verejných obstarávaní podľa č. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.

    Objednávateľ:
    Typ:
    Rok:
    Mesiac:
    Vyhľadávanie:
    Typ Číslo Popis Celková hodnota S/bez DPH Číslo obj./zmluvy Dátum Lehota na PP Lehota dodania Termín zadania zákazky Dodávateľ/Druhá zmluvná strana Objednávateľ Podpis Podpis funkcia Dátum zverejnenia
    Zmluva 16/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.16/2013 493,50 s DPH 09.10.2013 DHZ v z.Pavol Glovňa DHZ v z.Pavol Glovňa Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 11.10.2013
    Zmluva 18/2012 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.18/2012 1 912.80 s DPH 15.10.2012 CVČ Kežmarok CVČ Kežmarok Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 19.10.2012
    Zmluva 15/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.15/2013 283,50 s DPH 11.10.2013 Mgr. Janka Kasenčáková Mgr. Janka Kasenčáková Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 18.10.2013
    Zmluva 14/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.14/2013 294,00 s DPH 04.11.2013 Mgr. Ján Petrovský Mgr. Ján Petrovský Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 04.11.2013
    Zmluva 13/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.13/2013 1 008.00 s DPH 03.10.2013 MŠK v z. Mgr. Jaroslav Božoň MŠK v z. Mgr. Jaroslav Božoň Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 04.10.2013
    Zmluva 11/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.11/2013 459,80 s DPH 15.10.2013 SOŠ Kežmarok, Kušnierska brána SOŠ Kežmarok, Kušnierska brána Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 18.10.2013
    Zmluva 22/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.22/2013 262,50 s DPH 08.10.2013 p. Peter Babič p. Peter Babič Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 11.10.2013
    Zmluva 10/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.10/2013 333,50 s DPH 03.10.2013 Mgr. Igor Vaverčák Mgr. Igor Vaverčák Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 04.10.2013
    Faktúra DF ŠJ 9-2013 s DPH 30.09.2013 ŠJ pri ZŠ Ľubica Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 05.11.2013
    Faktúra Došlé fa ŠJ 10 -2013 s DPH 31.10.2013 ŠJ pri ZŠ Ľubica Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 05.11.2013
    Zmluva 1/2013 Dodatok ku kúpnej zmluve na zabezpečenie dodávky tovaru a služieb 1 099.99 s DPH 23.10.2013 AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 23.10.2013
    Zmluva 11/2013 Kúpna zmluva na zabezpečenie dodávky tovaru a služieb 28920.- s DPH 27.09.2013 AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 30.09.2013
    Zmluva 10/2013 Kúpna zmluva na zabezpečenie dodávky tovaru a služieb 20 022.98 s DPH 27.09.2013 AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák AZOR, s.r.o., vz. PhDr.Ondrej Zoričák Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 30.09.2013
    Zmluva 7/2013/ZŠS Zmluva o odbere kuchynského odpadu 0.03/l s DPH 03.09.2013 p. Emília Sarnová p. Emília Sarnová Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 03.09.2013
    Zmluva 6/2013/ZŠS Zmluva o odbere kuchynského odpadu 0.03/l s DPH 03.09.2013 p. Martina Kuchtová p. Martina Kuchtová Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 03.09.2013
    Zmluva 13112 0568 Zmluva o poskytnutí finančného príspevku 21 000.00 s DPH 10.09.2013 SAAMS SAAMS Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 13.09.2013
    Zmluva 7/2013 Kúpna zmluva 5 970.00 s DPH 10.09.2013 KVANT spol.s r.o. v z.RNDr. Ľubomír Mach KVANT spol.s r.o. v z.RNDr. Ľubomír Mach Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 10.09.2013
    Zmluva 21/2013 Zmluva o nájme nebytových priestorov č.21/2013 103,50 s DPH 21.10.2013 p. Monika Starinská p. Monika Starinská Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 25.10.2013
    Objednávka Objednávky ZŠ 8/2013 s DPH 30.08.2013 ZŠ Ľubica Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 02.09.2013
    Objednávka Objednávky ZŠ 5/2013 s DPH 31.05.2013 ZŠ Ľubica Mgr. František Hanaček riaditeľ ZŠ 31.05.2013
    << | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | >> zobrazené záznamy: 181-200/1321
  • Fotogaléria

      zatiaľ žiadne údaje